Fullt upp.

Shit pommes vad jag fått mycket gjort idag. Varit ute med hundarna i morse och efter det städade jag köket i fem timmar och hängde upp nya gardiner och min julstjärna. Sen tog jag en liten powernap på 30 min i väntan på att Björn skulle komma hem. Då åkte vi och köpte nya bänkskivor till köket. Det kommer nog bli bra det där. Sen promenerade jag med hundarna till ica. Efter handlingen åkte vi snabbt hem och plockade in i kylen och sen iväg igen får att gå på medlemskväll på björkis, mycket mindre folk än vad jag väntat mig. Hälsade på hos mamma och pappa medan Björn var ut med hundarna. Sen åkte vi hem och lagade mat. Imorgon kommer äntligen sakerna från ikea, så då kan vi äntligen börja rensa alla skåpen i köket.

Nu är jag trött men ska hålla mig vaken ett tag till för jag har ett desperate housewives avsnitt som jag ska se.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det där känner man ju igen! Och visst känner man sig fånig :P Men det är fan svårt. Börjar märka att vissa saker blir lättare (man bryr sig inte lika mkt), men jag hoppas resten också "försvinner" så småningom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback