God Jul!


Mitt lilla luciatåg..

Nu är det inte ens två veckor kvar till julafton. Men julstämningen känns långt borta. Förutom en julstjärna i köket och en gran på gården så är det ganska julfritt här. Idag ska jag på stan en sväng, sen kanske jag bakar en sats lussekatter till, mina är slut. Visste väl att det skulle bli så när jag bakade dom redan för flera veckor sen, dessutom blev det inte så många, kanske 15 st och så fick mamma 6st. Det är en deppad stämning i hela familjen, vilket såklart inte är så konstigt. Då blir man glad när man får en liten julklapp med posten av sin bästa vän. Nu ska jag gå ner och äta frukost, sätta i motorvärmaren till bilen eftersom det var 25 minus igår kväll och säkert inte så mycket varmare nu. Sen har jag lite ärenden jag måste ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback