Mycket tråkigheter.

Det har hänt tråkigheter hela veckan.

Idag klev jag upp i gryningen och efter mycket gnällande och klagande tog jag mig till MVC för kontroll, kom strax före 8.30, eftersom jag trodde jag hade tid då, men var inte säker för jag har tappat bort lappen. Ingen kom kl 8.30, ingen kom kl 9.00 och ingen kom kl 9.30. Receptionen var stängd så jag kunde inte fråga där heller. Strax efter 9.30 så kom en BM och frågade vem jag skulle till, och så sa jag det, och hon sa att den personen inte har några tider nu. Men min BM kom och hämtade mig, och vi kollade vilken tid jag hade. Och jajjamän- visst hade jag tid på tisdag kl 8.30- NÄSTA VECKA! Fy fan vad irriterande. Men hon gjorde kontrollen ändå, det tog bara 10 minuter. Så nu behöver jag inte gå dit förrän i mellandagarna.

Och i dessa dystra stunder vill jag uppmuntra mig lite med shopping, vilket är omöjligt i den här stan. Är det någon som vet några bra webbshopper? Meddela mig isåfall. Alla tips är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Kristina

En STOR kram till dig!!!!

2008-12-09 @ 22:23:36
Postat av: Petra

www.fluffbabes.se

2009-01-19 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback