Världen är full av idioter!

Jag är så less att vissa ska lägga sig i vad som skrivs i min blogg, dessutom folk som jag inte vill ha nånting med att göra. Som överhuvudtaget inte har någonting här och göra för dom har ingenting med mitt liv att göra. Personer som jag medvetet tagit avstånd från. Så jag förstår inte varför ni inte kan skaffa ett eget liv istället för att bry er om vad som pågår i mitt?!

Jag har därför beslutat att snart lösenordsskydda min blogg. Så ni som i fortsättningen vill läsa min blogg är väldigt välkomna att göra det, vilka ni än är. Och ni kan få inloggningsuppgifterna av mig eller av Össe (eftersom jag vet att dom flesta som läser min blogg på ett eller annat sätt är kopplade till Össe så är väl det enklast), skicka ett mail, eller skriv en kommentar med eran mail adress så kan jag skriva tillbaka.

Nåja, vad hade man förväntat sig?! Känns tråkigt bara..

Kommentarer
Postat av: Össe

jag och mamma vill ha lösen :)

2008-12-10 @ 21:57:26
Postat av: Cillan

Ja, vi får väl se om ni är värd det.. :)

2008-12-10 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback