Bokrea

Dagen började med att Mr Clinton spydde upp en stor hög med svart plast och lite skumgummi. Inte konstigt att han är dålig i magen så mycket konstigt som han tuggar i sig. Han fick busa med Qendra efter jag och syrran varit på bokrean. Där köpte jag ännu en hundsjukdomsbok (bara den 345:e i samlingen), en annan hundbok, en deckare (som jag förmodligen inte kommer läsa trots att den verkar bra) och en stjärnbok till min sambo. Jag borde köpt agilityboken. Kanske gör det imorgon. Snart är det dags för kvällspromenaden, men jag har ingen lust överhuvudtaget att bege mig ut i kylan. Jag HATAR kvällsrastningarna på vintern! Funderar på om jag skulle baka nåt, men jag vet inte vad det skulle vara. Nånå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback