En hund i trotsåldern

Det bara snöar och snöar. Visserligen gillar jag snö, men varför snöar det alltid när jag är ensam hemma så jag måste ploga gården själv? Clinton var helt omöjlig idag på morgonpromenaden, han lyssnade ingenting, och vad jag än sa så gjorde han tvärtom. Efter att ha jagat honom ett tag så gav jag upp, vände och gick hemåt. Efter en LÅNG stund kom han, och då gick han jätte fint resten av vägen. Han har börjat rymma också, då och då kommer han och tittar så han fortfarande ser mig, men han kommer inte. Gömmer jag mig så får han ju lite panik och måste leta upp mig, synd bara att det inte är så himla lätt att gömma sig nu. Kliver man en enda cm utanför skoterspåret har man ju snö upp till midjan, och dessutom finns det inget att gömma sig bakom, nån liten dvärgbjörk eller buske räcker ju inte. Nu ska jag nog sätta mig och kolla en film.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för den supersöta bilden jag fick på Ruffsan igår...! Min basgrupp tyckte oxå desamma! =)

2008-02-23 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback