Inget bus i vårat hus- tack!

Det finns inget bättre än att få ligga kvar i sängen på morgonen när någon annan får stiga upp och gå till jobbet. Eller i dagens fall gå ut med hundarna. Jag har haft morgon tjänstgöring med hundarna i över två veckor, så det kändes riktigt bra när B klev upp och gick ut med hundarna, och jag låg kvar till 11.40. Febern och förkyldningen verkar inte vilja ge med sig. Kanske beror på att så fort jag känner mig lite piggare så är jag och ränner någonstans. Idag var jag väldigt motvilligt på stan. Men jag var tvungen att inhandla vissa nödvändigheter från apoteket. Så fick man feber igen när man kom hem.

Att vara sjuk är väl inte så jobbigt i sig, men Clinton hittar på hyss hela tiden, dessutom har han varit dålig i magen igen idag (vad fan äter han för nåt egentligen? Igår åt han upp mammas HTH hudlotion, kanske har med det att göra), så jag vet ju inte om han har ont i magen, är varm eller i allmänhet bara har mycket energi. Vilket dåligt samvete man får av det. Man känner sig som en helt värdelös matte. Hoppas jag blir frisk snart. Eller att Clinton blir trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback