Mina frisörkunskaper

B ska på jobbintervju imorgon. Snäll som man är så erbjöd jag mig att klippa honom.

Jag klipper klipper. Känner mig ganska nöjd. Visserligen blir det bara kortare och kortare eftersom jag råkar göra fel här och var. Men jag insisterar på att göra en slags frisyr iallafall.

När jag äntligen tycker att jag är klar ställer sig B framför spegeln och säger (eller snarare skriker) något upprört;
VAD ÄR DET HÄR?!
Jag: Okej.. Du upptäckte det..
B: Vadå UPPTÄCKTE?! Vad har du gjort?!
Jag: Jag körde bara lite på free hand.
B: NU FÅR DU FIXA DET HÄR, JAG SKA JU PÅ INTERVJU IMORGON!
Jag: *Suck* Jaa jaaaaa!
B: Nästa gång går jag till nån Abdullah och betalar 150 spänn!
Jag: Men du fick ju iallafall ingen svamp-frisyr.
B: Nä, det förstås.

Det hela slutar med att jag måste raka allt med 9mm. Alla nöjda och glada, typ.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag kommer ALDRIG mer iaf lita på din hårklippning ;)
Och du kommer ALDRIG komma nära mitt hår med en sax :D
Men vad skönt att alla blev nöjda och glada denna gång iaf ;)

2008-02-13 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback