Nya hyss

Får se om det blir att åka till ikea den här veckan, förra veckan blev det inte av, mamma var sjuk, och nu har jag varit sjuk sen i torsdags så jag blir förhoppningsvis bättre snart. Har ett presentkort på 700kr, men om jag känner mig rätt så räcker det ingenstans. Har redan hittat saker för flera tusen på ikea.se.

Idag fick jag mitt paket från CDON, House M.D. säsong 2, endast 179kr.

Igår hjälpte mig Clinton med mitt projekt att klä om gungstolen, gungstolen har stått här i två månader och ännu har det inte blivit nåt gjort. Eller jag lossade faktiskt dynan förra veckan för att se hur det såg ut undertill. Men han hade gnagat upp tyget på ena armstödet och dragit ut all skumgummi stoppning. Han är en gudagåva den där Clinton ibland. Jag tror jag ska lägga ner gungstolsprojektet helt, det är för mycket att göra, såg att en av medarna (eller vad det nu heter) var sprucken och en pinne hade lossnat.

Clinton har nästan blivit bannlyst hos mamma och pappa. Varje gång vi är där så hittar han på hyss, idag hade han tuggat lite på mammas ena pjäxa och rivit sönder kartongen som bajspåsarna ligger i. Men han blir ju så ledsen när han måste vara i hallen medan hans polare får vara i köket. Det är Gangster som bestämt att det ska vara så.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom är hopplösa ibland höromdagen så lyckades Rask slå på två plattor, riva sönder en 14 kilos (tom) hundmatsäck i tusen bitar och en toarulle (tveksam till om han agerade helt ensam)det gjorde han på tiden jag stod i duschen, "ibland" mummlar jag för mig själv bara snart två år, snart vuxen, snart..!

Men det är ju roligt litegrann så länge huset inte brinner ner =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback