Samtal från helvetet

Någon nytta har jag gjort idag. Nu sökte jag äntligen de där två jobben jag tänkt söka i snart två veckor. Helt fantastiskt vad lite tristess kan göra.

Skatan ringde för ett tag sen. Bara jag hemma så jag var tvungen att svara. Usch!

Jag har även blivit terroriserad av telia de senaste dagarna, dom ringer hur många gånger om dan som helst. Jag vet vad dom vill. Dom vill erbjuda mig 200 kr i en samtalspott om jag binder mig till dom i 24 månader, när mitt abonnemang går ut i mars. Jo, jag tackar jag. Verkligen generöst! Första gången så sa jag att jag ska tänka på det. Nu svarar jag inte när dom ringer, bara ibland, då låter jag dom prata ett tag sen så säger jag att jag är väldigt upptagen och kan inte prata just nu. 200 spänn för 24 månader, det är det knappast värt! Tönt-telia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback