Shift+Delete

Well, well, well. Tänkte skriva att det var torsdag idag, men det hade ju varit en lögn ser jag nu när jag tittar på mobilen. Man blir så förvirrad av att bara gå hemma, och den här veckan har jag ingen bil heller så jag kommer ingenstans heller. Jag har varit duktig på städfronten den här veckan, städat och donat varje dag. Igår strök jag gardiner i flera timmar. Idag borde jag ta tag i katastrofområde nr 1; tvättstugan. Min kära sambo har det som nåt slags förvaringsutrymme för lite allt möjligt, och efter att tvättmaskinen var sönder (men egentligen inte) så har tvätten samlats på hög där inne, och till resultat av det så kommer man knappt in där längre. Får se hur det blir, jag kanske pysslar med nåt annat istället. Igår fick B veta att han fick det där nya jobbet, så han ringde sin chef och sa upp sig. Det ska bli intressant och se hur det här utvecklar sig. Det blir nog bra, det är bara jag som har skräck för att som har med förändring att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback