Storm och städning, inte två favoriter direkt

image105

Det var fint väder i morse, sen blev det världens snöstorm under dagen, man såg knappt handen framför sig. Intervjun hade gått bra för B. Jag var nog mer nervös än honom. Vi skickade ett alla hjärtans dag paket till Sanna idag också. Borde städa, lovade att städa idag eftersom B jobbar övertid. Kanske jag börjar om ett tag. Så måste jag ut med hundarna om ett tag också, kan inte påstå att jag är speciellt sugen att bege mig ut i stormen. Vi har bestämt att vi ska ta det lite lungt med Clinton några dagar nu, han verkar inte må helt bra, ser lite hängig ut. Så inget bus med Ginza och Qendra. Jag tror det är markad ihelg, den ska vi gå på med honom, han behöver lite social träning. Jag hoppas att han en dag ska helt obrydd kunna befinna sig bland människor och hundar. Inte bli helt vild och tokig av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback