Tapetproblem

Var skönt väder idag faktiskt, fast det stod 10 minus på termometern. Jag och hundarna var ute över en timma och busade. Clinton hittade en "pinne" som jag höll på att slänga ut i snön så han kunde hämta den. Pinnen var två meter lång och snarare ett mindre träd än en pinne. Nu har jag ätit frukost och ska snart fortsätta med min städning, har inte så mycket kvar. Igår var jag och mamma och tittade på tapeter, i vår ska vi tapetsera om hall, och i princip hela övervåningen, men jag hittade inget jag egentligen kände för. Får väl fortsätta leta vid ett senare tillfälle. Tråkigt att vi måste tapetsera om gästrummet för jag gillar tapeterna där, men dom som bodde här innan har inte gjort något som helst underarbete, så det ser fruktansvärt ut, samma sak med sovrummet, men där är det mörka tapeter och solen lyser inte in på samma sätt, så det syns inte lika bra där. Tråkigt när man flyttar in och upptäcker att varenda rum dom renoverat är egentligen bara fuskbygge, och så länge man inte tittar så noga så ser det ganska bra ut. Tur att vi har någon som kan hjälpa oss tapetsera och lägga nytt golv i hall och kök. Hoppas dom kommer hit i april nu bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback