Ännu ett stolpskott..

En sömnlös natt till har passerat. Eller jag somnade väl där runt 3 snåret, vaknade först 11 och gick ut med hundarna. Vi var ute länge, det var jätte skönt väder och inte en människa i sikte. Mötte en skoter bara. Clinton lyssnade faktiskt relativt bra på mig idag. Nu ligger dom och snarkar där nere och jag sitter här och väntar på posten och läser aftonbladet. Läste nyss om en Bodil Mårtensson som hade blivit bestulen på sin dator som innehöll hennes halvfärdiga bok nexus. Men är människan dum i huvudet som inte gör en enda backup?! Men hon kanske lär sig nu. Man kan ju om inte annat bara ha några usb minnen som man sparar på. Eller bränna ut på en skiva. Jag säger då bara: SKYLL DIG SJÄLV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback