Dängi dängi digi digi dängi dängi dängi

Inga pengar idag heller, FK kärringen var sur som fan när jag frågade varför.
Kebab-skalle!

I morse vaknade jag med världens magkatarr, det var länge sen jag hade det. Självklart hade jag inga tabletter hemma heller, så efter en snabbrastning av hundarna åkte jag till apotek-mamma, men hon hade slut i lager. Typiskt. Annars har hon minsann alla möjliga mediciner, men just nu hade hon inga omeprazol hemma. Så jag fick suga i mig ett par glas samarin, sen var jag as good as new.

Clinton har inte mått bra idag heller, men förhoppningsvis är det bättre imorgon. Han verkar inte må dåligt i övrigt, men idag har han faktiskt varit hängig. Eller, han var varit helt normal för en gångs skull och inte helt vild och tokig. Men han har ändå fått busa två gånger med Qendra.

Såg nyss ett nytt avsnitt av One Tree Hill, den är så himla bra.
Nu har jag inte så mycket att göra. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback