En fd datanörd

Sitter och ska precis börja installera paintshop pro, jag har hört att det är ett lättare program än photoshop. Det känns svårt att för stunden känna sig besegrad. Det känns som en lika stor föremjukelse som att man skulle behöva byta från röd bok till grön bok i matten på högstadiet. Som tur var behövde jag aldrig byta till grön bok. Men om det nu ska bli någon förändring inom närmsta tiden här i bloggen så måste jag hitta ett annat program, jag blir tokig av att hålla på med photoshop. För några år sen hade nog inte photoshop varit nåt problem, men nu förtiden så verkar jag gå in med inställningen att jag inte kan, det är för svårt, det tar för lång tid. Inget tålamod. Nå jå, nu ska jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback