Sjuk hund och strul med FK

Otrevliga jävlar på försäkringskassan! Har inte fått mina pengar, IGEN. Som vanligt. Under de 12 månader jag har fått pengar därifrån när jag gått skola har kanske pengarna kommit i tid 2-3 gånger. Skönt att det är sista gången nu. Måste ringa dit och klaga. Eller jag har redan försökt, det enda jag fick lyssna på var en sur jävla gubbe i telefonsvararen. Och sen sa han bara "just nu är det hög belastning, försök igen senare" och så kopplades man bort. Fel att ha nåt slags kösystem! Har dom ingen tanke på att folk kanske behöver betala räkningar?! Man blir bara förbannad!

Var ute med hundarna nyss. Clinton är dålig i magen. Han har även varit rosslig och hostat, nästan som om han försökt kräkas några dagar. Jag är orolig för att det har fastnat nåt ben eller nåt annat han ätit nånstans i strupen eller i tarmarna. Men jag läste i min hundsjukdomsbok så står det att dom brukar tappa matlusten men på det sättet är det ingen skillnad på Clinton. Han är pigg och glad som vanligt. Jag drar mig verkligen för att gå till dom där inkompetenta jävla veterinärerna i kiruna. Deras ENDA lösning på allt är avlivning. Hur många djur har inte fått avlivas helt i onödan tack vare dom?! Att han är dålig i magen kan ju bero på nåt annat, men jag vet att det också kan bero på att det fastnat nåt i tarmarna. Man får ju inte vara annat än orolig för dom där hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback