Stora problem.

Idag har jag fått mycket inspiration hur jag vill göra om sovrummet och hallen. Får se när det blir. Jag söker fortfarande med ljus och lykta efter väggdekoration i form av tassavtryck som jag tänkt ha i doggarnas hörna. Tänkte även beställa en ny bädd som heter bean-bag super tough 2006 XL, men tyvärr fanns den inte i XL för tillfället utan den storleken skulle komma in först i maj. Då i sandfärgad beige, nu finns den i mörkblå. Jag föredrar ju beige förstås, men då passar den ju inte ihop med bia-bädden som är grå. Men Ruffsan kanske inte tycker att det gör så mycket?!

Är trött idag, min kompis ringde igår kl 23, och kl 01 sa jag åt henne att nu måste jag faktiskt sova, och då sa hon att jag inte löst hennes problem ännu, så vi pratade till 3.45. Då gick jag ner och gjorde frukost åt B som skulle upp kl 4, rastade hundarna och gick och la mig. Sov till 10 då Clinton väckte mig och hade ont i magen.
Annars har jag väl inte gjort så överdrivet mycket idag, fick besök av min kusin och hennes familj, och så har jag städat lite. Nu ska jag se om jag har nåt på datorn jag kan kolla på annars är det väl bara att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback