Varning- denna blogg finns inte på bloggtoppen!

Hemskt vad det verkar vara inne med modebloggar och designbloggar. Själv tycker jag det är mest skit. Det finns en design blogg jag brukar vara inne på, inte mer. Förstår som inte vitsen med det riktigt. Visst kan jag också kopiera bilder och klistra in i min blogg från olika sidor på nätet. Men det är liksom inte min stil. Ser som ingen mening med det. Men då kommer väl min blogg aldrig vara inne heller. Men jag tror faktiskt jag struntar fullständigt i det. Japp. Det gör jag.

Kommentarer
Postat av: morganstjejer

Haha finally någon som också tycker så. skrev ett inlägg om det häromdagen. Merparten verkar föredra modebloggar framför bloggar som skriver något annat, viktigare. Tyder detta på bristande intelligens bland merparten människor kanske? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback