Nytt jobb

Snart går jag på första nattskiftet på mitt nya jobb. Hade introduktion igår. Fick gå runt lite i anläggningarna, det mesta kändes bekant. Jag hade nära till det området jag ska vara på också, vilket är bra för jag är helt fantastiskt bra på att gå vilse. Lite nervöst är det ju. Igår skulle jag försöka hålla mig vaken lite längre för att jag skulle kunna sova längre på morgonen, kl 22.50 höll jag på att somna vid datorn så jag gick och la mig. Vaknade kl 7. Det är väl så när man bara har gått dagtid i massa månader, då har jag gått och lagt mig någonstans mellan 21 och 22 och vaknat mellan 5 och 6 varje morgon. Jag är lite orolig att jag inte ska orka hålla mig vaken i natt. Och när jag kommer hem så måste jag ut med hundarna. Godnatt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback