Kärlekens budbärare svårt skadad!

Idag på morgonen skulle jag, på uppdrag av min kära vän Össelainen åka till hennes mormor och lämna ett kort där det stod att dom förlovat sig. När det var gjort åkte jag hem, rev ännu ett valv. Sen började vi med garderoberna; BIG MISTAKE! Under garderoben som stod uppe på en slags regel var ett rör som gick ut från väggen och ner i golvet, som vi inte hade en aning om. När vi väl fått bort båda garderoberna tar jag ett steg bakåt och trampar rakt på en spik som går igenom skon och in i foten. Mindre skönt måste jag säga. Så nu har vi bestämt oss att såga ut för röret i byrån vi ska ha i hallen så inte röret kommer synas, det är det enklaste sättet, annars måste vi börja bygga ut väggen sådär som det verkar som att den varit en gång i tiden. Man blir så less!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback