När man bara inte orkar

Man blir glad av att stiga upp när solen lyser in, eller egentligen även när inte solen lyser in också, man blir glad av att det bara är ljust ute när man vaknar. Även när man vaknar 6 på morgonen. Det är tråkigt att behöva sitta inne på jobbet, i en helvetes jävla stol som kommer förstöra min rygg, i 8 timmar. När det börjar skymma så försvinner all min energi. Det känns som om lufttillförseln sakta stryps och tillslut vill man bara lägga sig ner. Igår gick jag och la mig kl 20.00, blev förbannad när en telefon försäljare ringde 20.15. Jag svor för mig själv och frågade mig själv om dom jävlarna inte har nåt vett i kroppen som ringer såhär sen när folk har gått och lagt sig. Jag svarade och när jag inte hörde något svar på andra sidan efter 2 sekunder så la jag på. FUCK YOU! Låg och läste min bok en halvtimma sen somnade jag. Jag vill gå och lägga mig nu, jag ville gå och lägga mig för en halvtimma sen. Tack gode gud att det är fredag imorgon. Två månader till, orkar jag? är 100,78 värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback