Saker förändras hela tiden.

Ännu en dag på jobbet har sakta flutit förbi. Påskhelgen var kall men trevlig. Vi var på pimpeltävling, och i husvagnen. Hemma blev det inte mycket gjort. Jag har varit trött idag. Det är konstigt, jag är alltid mer trött i början av veckan än i slutet. Man borde ju vara pigg i början på veckan när man vilat hela helgen. Idag ringde det från LKAB och jag ska börja jobba där i början av juni. Senare än vad jag hade hoppats på, men det var åtminstone ett långt vikariat. Tills dess ska jag väl spendera mina dagar på PF. Det är inte så att jag inte trivs, det är väl mer det att jag känner att jag inte riktigt hör hemma där. Idag är en bra dag. Kanske börjar mitt nya liv just idag. På lördag fyller jag år. Man börjar bli gammal nu. Jag önskade mig en stegräknare och en ny bra skurmopp av mamma och pappa, det måste ju tyda på att man börjar bli gammal. Nu ska jag gå och mingla lite med animalerna och sen ta en promenad med en av hundarna. Tror det blir Ruffsan. Imorgon ska jag på massage. Usch, jag vill inte gå, men enligt min axel så måste jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback