Nederbörd i mitt liv.

Ja kära nån, long time no blogg, eller nåt sånt. I veckan har B's föräldrar varit här, hans pappa har tapetserat om halva huset åt oss. Det blev väldigt fint. Jag har mest hållt mig hemifrån. I helg har vi varit hundvakt, och satt tillbaka de flesta lister. I morse vaknade jag med ont i ryggen, vilket ledde till en fruktansvärd smärta i mellangärdet, och jag ringde till mamma och hon sa att det var ett gallanfall. Fick nå dö stark medicin mot det och sov i 6 timmar. Har varit helt drogad. Nu känns det äntligen bättre. Fy fan, det är ju lika bra att dom opererar ut alla inälvor på en, dom ställer ändå bara till besvär. Räckte det inte med magkatarr? Det här med gallan är tydligen ärftligt, mamma fick sitt första gallanfall när hon var 19, moster fick när hon var 17 och min mormor och andra moster har opererat bort gallan. Så framtiden ser ljus ut! Nåja, vad ska man göra. Nu ska jag försöka få i mig nåt att äta. I veckan tänkte jag försöka lägga ut lite bilder på de nytapetserade rummen, om jag orkar ladda kameran.

Ute kan man tro att det är mitt i vintern. Man blir så glad när det är snöstorm när det snart är juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback