Solens strålar verkar äntligen hittat till Kiruna.

Hela veckan har det snöat, men det har väl inte gjort sådär fruktansvärt mycket eftersom jag varit instängt på jobbet nästan hela dagarna. Men idag; Fredag- så har det varit strålande väder. När jag kom hem gick jag ut på baksidan med hundar och katter och började kratta lite, hade lite agility och sök med hundarna. Efter en och en halv timma gick solen i moln och vi gick in. Tror jag bränt mig lite i ansiktet, hela ansiktet känns varmt och svider. Funderar på att gå ut och träna Clinton på att cykla. Ruffsan är jätte duktig på att springa bredvid cykeln, men jag har starka misstankar om att det inte riktigt kommer gå lika lätt med Vilde Bill. I helgen ska vi ut på trehjulingen en sväng också har vi bestämt. Imorgon så är det ESC och jag är ensam i världen. Alla jobbar eller är bortresta, trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback