1:a advent..

..och ännu inte ett enda julpynt hemma hos mig. Ska väl ta tag i det där nästa vecka efter vi fått sakerna från ikea. Hänga upp lite julgardiner och sånt iallafall. Nu är Björn på väg med Clinton och sparken och köpa en julgran till oss som vi ska ha på gården. Jag ska värma lite fika. Bakade pepparkakor igår, och för två veckor sen bakade jag lussekatter och bullar. Vi skulle gå på julskyltningen med Clinton idag, men den började så sent så det blev inte så mycket av det. Idag ska vi till mamma och pappa och äta god middag, och efter det ska vi börja göra våra islyktor som vi ska ha på framsidan.


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att se nån annan som heller inte fått upp sitt. Man börjar ju får lite prestationsångest när det känns som att ALLA satt upp sitt :P

2008-11-30 @ 19:19:23
Postat av: Cillan

Japp.. Det känns jobbigt.. I vanliga fall så brukar jag nästan sätta upp julsakerna i oktober, men julkänslan har som inte infunnit sig alls i år.. :)

2008-11-30 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback