Och snön verkar inte sluta falla..

Det har snöat konstant sen igår morse, vilket betyder mycket snöskottning för mig. Det är konstigt att min kära sambo ALLTID jobbar när det snöar mycket. Först fick jag plumsa i snön me hundarna i morse, Clinton stack iväg som vanligt, vet inte vad han fått för sig, han har aldrig sprungit iväg sådär långt förut, utan alltid hållt sig relativt nära. Misstänker att det har med hans lilla trotsålder att göra. Sen när vi kom hem fick Ruffsan gå in och jag och Clinton plogade gården. Nu måste jag vila lite för det känns som mitt högra ben ska lossna, har ont som fan i höften. Sen ska jag städa upp här lite för idag kommer min moster med familj hit och fikar.

Nå nä inte mycket mer att skriva just nu.

Kommentarer
Postat av: Össe

Det snöar här med nu... Helt vitt överallt. Kallt ute är det oxå.

2008-11-24 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback