5 veckor

Idag är Edvin 5 veckor gammal, och vi har varit på BVC för en koll.

Han vägde 5350gr och var 59,5cm lång.

I natt fick Björn sova i gästrummet för jag har sovit så dåligt flera nätter när det varit så trångt och varmt, så idag känner jag mig faktiskt ganska pigg. Gossen har sovit bra också. Men han sover knappt nånting under dagarna så det blir inte mycket gjort här hemma, han gillar inte när jag lägger honom i vagnen när han inte är trött, och i babysittern går bra och sitta i en stund om jag är alldeles i närheten. Helst vill han vara i famnen hela tiden. Nu slumrade han till när vi åkte hem, men så fort jag la honom i vagnen så började han knorra. Björn skulle jobba över lite idag också så jag vet inte när han kommer hem. Behöver iallafall inte laga mat idag, det blev så mycket mat över igår.

Nu ska jag kolla lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback