Babymassage och bajskatastrof.

Babymassagen gick bra och det var ganska roligt och Edvin verkade tycka det var mysigt. Han låg och spanade hela tiden på tjejen som låg bredvid honom.

Nyss när han hade ätit var han så gnällig, sen kom det en riktig brakare, så jag väntade för när han väl bajsar så brukar det komma 2-3 gånger, bruka precis hinna sätta på en ny blöja så bajsar han igen. Så idag var jag så smart att jag väntade en stund, och mycket riktigt bajsade han två gånger till strax efteråt. När jag då skulle gå och byta blöja så rann det bara bajs ner för hans ben, på soffan (tur att man har skinnsoffa) och på mina kläder. När jag sen tar bort hans kläder så ser jag att det inte bara tryckts ut bajs efter benen utan även upp på magen och på ryggen. Jag har aldrig sett så mycket bajs i hela mitt liv! Det var bajs överallt. Så när jag väl torkat bort allt och badat honom i handfatet och lägger honom på skötbordet så kräks han. Då tar jag upp honom för att torka upp det, då kräks han rakt ner i min BH. Jag hade tagit av tröja och byxor för att dom var så bajsiga och jag ville inte kladda ner hela huset. Jahapp, det var det det. Nu la jag honom i soffan och han slocknade direkt. Tur det för jag hade lite tvätt att ta itu med. Nu kan han gärna sova några timmar.

Kommentarer
Postat av: madde

Babymassagen gör susen för deras små magar ;)

2009-04-17 @ 08:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback