Bajs mitt i natten.

Den här natten har jag inte fått sova många minuter. Edvin har hela dagen pruttat nästan oavbrutet och jag har gått och väntat på att han ska bajsa när som helst, han har ju inte gjort det på en vecka sen bajskatastrofen. Hela natten har han sovit dåligt, varit gnällig och haft ont i magen och bara legat och pruttat. Nu vid 4.30 blev jag less och gick ner till skötbordet och masserade magen länge och höll på, tillslut bajsade han, jätte mycket. Men bajset var inte alls sådär löst som det brukar vara. Hans bajs brukar ju bara spruta ut och vara väldigt löst och åka igenom blöjor och kläder och bara rinna, men det här var mycket segare, lite slemaktigt. Så forhoppningsvis kommer han somna nu, och jag får sova lite med. Björn har lovat promenera med vovvar och vagn till mamma och pappa idag på morgonen, så jag får sova. Väldigt intressant blogginlägg.  Nu ska jag göra ett nytt försök att sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Össe

Vad bra att han nu fått bajsa och du slipper tänka mer på det.

Sen kan du ju förhoppningsvis gå på baby massage utan skyddskläder imorgon :)

2009-04-22 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback