Den där mamma..

Mamma har totalt grundlurat mig. Ända från BB har jag inte klätt på Edvin så mycket, han är alltid så varm, och mamma har hållt på och gnälla om att han förfryser (inomhus) och sätter 3 filtar på honom. Det har låtit på henne som om jag plågar honom när jag inte har på 3 lager kläder och 7 filtar dygnet runt. Så plötsligt var jag hjärntvättad och började springa runt och sätta filtar på honom och det hela tiden för jag var rädd att han skulle frysa och få "drag" (som mamma tjatar om konstant). Och senaste dagarna har han varit lite små gnällig hela tiden och vi har inte alls förstått vad som är fel, men varje gång man tar honom till skötbordet blir han tyst. Så igår eftermiddag så fick han vara i bara blöjan hela kvällen och var så nöjd och glad, inget gnäll alls. Så i framtiden ska jag inte lyssna så mycket på mamma och lita på att jag känner mitt barn bäst själv. Det är ju inte direkt som jag slänger ut honom i närmsta snödriva utan kläder. Ja herre gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback