Deppad!

Fick brev från försäkringskassan idag, som väntat så ändrar dom inte beslutet. Så jag får den väldigt mycket lägre föräldrapenningen än vad jag skulle fått om dom baserade den på LKAB lönen. Känns väldigt deppigt, men jag hade ju inte direkt förväntat mig att dom skulle ändra på beslutet. Och förra veckan fick jag veta att om jag hade stannat kvar och jobbat på PF som dom ville (men jag ville ju självklart jobba på lkab) så hade jag haft fast jobb nu. För hon som började på jobbet istället för mig blev fast anställd från 1 april. Inte för att jag tycker att det där jobbet är överdrivet roligt men ett fast jobb är ändå ett fast jobb. Jaja, aldrig ska man ha tur här i livet. Bajs!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du har iaf haft tur med en sak.. du har världens finaste gosse :)



Men jätte otur med pf.. och LKAB med... och allt..

Usch

2009-04-28 @ 14:48:02
Postat av: Cillan

Och det är ju så klart den viktigaste saken.. Honom kan ingen ta ifrån mig.. :)

2009-04-28 @ 16:53:47
Postat av: Petra

Just det, du har en liten skitunge :)

2009-04-28 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback