Det gamla vanliga.



Det har varit några jobbiga nätter, Edvin har haft lite små ont i magen och inte kunnat sova ordentligt, vaknat jätte ofta och legat och gnällt och pruttat. Igår var det inte en glad min på hela dan, idag har han sovit bättre på dan än igår så idag har han varit ganska så glad när han varit vaken. Nu ligger han ute och sover igen, det blåser ganska mycket så vagnen står och gungar lite, han verkar trivas. Hoppas det här tjorvet på nätterna inte fortsätter för då kommer jag vara helt död nästa vecka. Nu när Björn varit ledig så har ju han tagit honom på morgonen så jag fått sova 2-3 timmar till, men nästa vecka jobbar han förmiddag. Igår var jag på lindex och fyndade lite kläder till Edvin, ett par fodrade byxor och en lite tjockare tröja. Björn var medans och köpte en ny babysitter till Edvin, en Segr BOZZ delux. Vilket jag tyckte var helt onödigt, vi har ju redan en babysitter, och han verkar trivas i den. Men men..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken glad liten gosse :)

HEJ HEJ till gosseman från Tanten!

2009-04-26 @ 17:52:24
Postat av: Petra

Pappan vill ju skämma bort sin son. Den var snygg iallafall, värre hade ju varit om han släpade hem något hatiskt fult ^^ Förresten, Edvins mage verkar lite ledsen ofta..... Han är inte allergisk?

2009-04-27 @ 00:25:19
Postat av: Cillan

Bebisars magar kan ju krångla lite sådär första månaderna.. Men det magont han haft förut har försvunnit, det här är nåt annat.. Tror det beror på d vitamin dropparna, ska fråga om det nästa gång på bvc.. :)

2009-04-27 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback