Främling

Ikväll när jag skulle försöka vyssa Edvin till sömns tänkte jag att det kunde vara mysigt att sjunga nån vaggsång, jag började på fyra stycken, jag insåg snabbt att jag inte kunde knappt ett ord på en enda sån sång. Så jag fick helt enkelt sjunga främling, den enda hela låt jag kan. Så jag sjöng främling sådär 10 gånger, men inte somnade han för det. Tillslut kändes det som min rygg skulle gå av, så då la jag ner honom i sängen, han har inte sovit på eftermiddagen så han var väldigt övertrött, men nu kom Björn och tog över nappintryckandet så jag fick kolla rent hus. Ska snart gå och avlösa honom, för han ska gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju "Jag omsluter dig"... den kan du ju sjunga!!!

2009-04-30 @ 15:49:49
Postat av: Cillan

Hörru anonym-össe, du vet att jag hatar den låten! :)

2009-04-30 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback