Jahapp.

Har varit helt slut sen Björns föräldrar åkte. Det var minst sagt jobbigt att ha dom här, eller henne speciellt. Sen hjälper det ju inte att man sover dåligt, har inte kunnat vila en sekund idag heller för lilla gossen har varit superpigg hela dagen. Nu somnade han när vi var på coop, så när vi kom hem la jag honom i vagnen ute, han sover så bra där.

Jag börjar undra hur länge det tar egentligen innan jag får svar från försäkringskassan. Det är ju länge sen jag skickade in överklagan. Kan inte påstå att jag har så mycket hopp om att dom ska ändra det där men det är jobbigt att vänta på svar.

Ska snart göra en köttgryta. Hoppas den blir god. Väntar bara på att Björn ska plocka undan lite i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback