Snart påsk..

Då var det onsdag. Snart är det påsk, måste väl handla idag, vet inte om det är öppet under påskhelgen. Det börjar bli tomt i kylen. Måste hitta på nån maträtt att laga också, fy vad tråkigt! Nu har Edvin slumrat till i babysittern, men han lär nog inte sova så länge. De senaste dagarna har han inte sovit alls under dagarna, bara 10 minuter här och där, sammanlagt kanske en timma. Men då har han ju visserligen sovit jätte bra på nätterna.

Idag blev det ingen lång promenad med hundarna, det var iskall blåst och jag kände mig så seg, så jag var väl ute i 20 minuter. Men hundarna fick ju rastas lite och Edvin och jag fick lite frisk luft. Igår fick hundarna vara ute ganska mycket, och dom får ju gå på en längre promenad när husse kommer hem.

Mamma och pappa har redan ringt till mig 400 gånger idag. Pappa vill köpa ett släp så sa jag att dom hade ett till salu på kiruna.cc, sen försöker han få mig att ringa på annonsen, men jag vägrade, så ringde mamma och ville ha numret för hon skulle ringa istället. Sen ringde pappa mig igen och bad Björn åka och hämta det efter jobbet. Han är så töntig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback