April.

I förrgår blev Edvin en månad gammal. Han har vuxit så mycket på en månad så det nästan är skrämmande. Var på lindex för nån dag sen och köpte kläder i storlek 62, det visade sig att dom var ganska precis i storleken, så dom kläderna kan han nog inte ha länge. Han har börjat le så mycket och ligger och snackar lite när han är vaken, han har blivit jätte stadig i nacken redan. Jag har sovit så dåligt flera nätter, han brukar ju äta med ungefär 3 timmars mellanrum även på nätterna, men som i natt åt han kl 22, och sen sov han ända till kl 3. Men då har jag vaknat minsta lilla ljud han gjort mellan 1 och 3. Så jag känner mig inte sådär överdrivet pigg.

Idag är det pimpeltävling, Björn och Clinton ska vara med. Jag, Edvin och Ruffsan ska nog vara hos mamma undertiden. Trist att vara hemma när det är såhär fint väder, men orkar inte riktigt börja släpa ut oss på isen.

Har laddat över massa bilder till datorn, nu ska jag ta en välbehövlig dusch.


Ett försök att fånga ett leende på bild, det var lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Allt för fotografen? :)

Du är så söt gossen...

2009-04-06 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback