6 år..

25% av mitt liv har jag spenderat med Björn. Inte konstigt att man blir less ibland! Idag är det 6 år sen vi blev ihop, och det är även våran förlovningsdag. Och hur firar vi det då? tänker ni (eller kanske inte..) Vi tänkte beställa pizza och kolla film. Vi ska nog fira lite mer sen, med att åka till luleå/haparanda och bo en natt på hotell och gå på ikea. Men det blir nog först efter vi flyttat. Då ska Edvin sova borta, hos mamma och pappa för första gången också. Är redan helt nervös för det. Men då kommer han vara 7-8månader, så det kommer nog gå jätte bra. Bara han börjar sova lite bättre på nätterna. Han sov ju jätte bra här ett tag, men nu verkar han vara inne i en utvecklingsperiod igen och äter dåligt, och sover oroligt. Och han har blivit så himla duktig på det "fin motoriska", jätte duktig att ta saker med pincettgrepp, allt han kan hitta. Han har också börjat ställa sig upp med stöd. Min lilla fina älsklingsgubbe.

Och en annan intressant sak är att jag ska bli moster i april/maj nästa år. Det trodde jag ju inte skulle hända inom närmsta framtiden. Roligast är det väl för Edvin att få en kusin i lagom ålder. Det kommer ju bara skilja ett år, och det är ju kul när han blir lite äldre.

Prutt prutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback