Bloggdags..

Har inte blivit så mycket uppdatering.. Har beställt en overall till Edvin ändå. En didrikson tucky. Den kostade lika mycket ny som en begagnad reima skulle kostat. Men till nästa år blir det nog en reima. Jag tror ju han ändå mest kommer ligga i vagnen i år. Han är ju inte så gammal 8-13 månader ungefär. Han kanske inte ens kan gå, och jag kommer ju inte direkt sätta honom i en snödriva. Det blir ju mycket vagn och pulkåkande när vi ska ut med hundarna.

Så är vi husägare också, eller snart. Känns bra, men jag känner att jag inte riktigt kan glädja mig åt det förrän vi sålt det här huset. Det hänger som ett orosmoln över mitt huvud.

Vi kommer ha mycket att göra när det är dags för flytt, tapetsering, lägga golv, byta garageport osv.

Orkar inte skriva så mycket mer idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback