Edvin 5 månader!

Glömde nästan bort att Edvin blev 5 månader idag. Hur ska detta sluta? Vad är jag för mamma egentligen? Kommer jag komma ihåg hans födelsedag? Frågorna är många, men svaren så få och luddiga.

Tand nummer två har dykt upp idag. Vi har fotat hundarna. Det blev många fina bilder. Edvin blev dock mosad av Clinton i processen, men det är sånt som händer. Det hela var Björns fel. Edvin låg på gräset, och Clinton ställde sig upp just när jag skulle fota, och Björn sträckte sig mot Clinton och skulle ta bort honom, och då så slängde sig Clinton ner på sida på marken, bara det att det inte var mark utan Edvin som låg där. Ingen skada skedd, men en lite lätt chockad unge. Han ser inte platt ut heller som tur var. Men det här är nog inget jag bör säga till mamma, då kommer hon tvångsomhänderta Edvin.

Lite bilder..

Sitter själv.

Rufus bactilus

Clinteklant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback