Jag städar..

Eller åtminstone tror Björn att jag städar. Idag ska det komma nån kille och kolla på vårat hus. Så det måste städas i ordning. Det är inte så stökigt egentligen, men lite plock i badrum och kök är det ju alltid. Och både barn och hundleksaker i varje hörn (som jag plockar upp 14 ggr per dag redan), och så dammsuga och skura så det luktar gott och inte bebis bajs.

Känner mig pigg fast jag bara sovit 4 timmar. Jag tänker alldeles för mycket på kvällarna. Och sen hade jag en liten gosse här som var lite jobbig igår och i natt. Han hade störts varje gång han somnat på dan, och inte fått sova ordentligt så han var så övertrött på kvällen. Idag ska jag se till att ha lugn och ro här när han ska sova. Igår var vi ju och åkte bil just när han annars brukar sova på förmiddagen, då vaknade han ju när vi tog ut han ur bilen.

I oktober flyttar vi in i vårat nya hus, det ska bli spännande. Vi har mycket att planera innan dess, fönster ska beställas och garageport, och sen så ska Björn ta ledigt i samband med flytten så han kan måla om och greja. Jag har också lite små projekt att göra innan vi flyttar in.

Hoppas vi får sålt det här huset snart så jag kan släppa det och tänka framåt.

Fan nu kom Björn, får låtsas torka bordet.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback