Joatteh

Hello!
Vilken skit natt det varit, har knappt sovit alls. Ont i tänderna och en liten bebis som varit allt annat än nöjd. Så jag var helt död i morse. Och känner mig fortfarande ganska död. Har proppat i mig alvedon, så det känns lite bättre nu.

Tog massa fina bilder igår, har tänkt skicka in på framkallning/förstorning, det var 75%rabatt på förstorningar nu. 89 kr för 50*70 cm tex, och det är ju jävligt billigt. Ska bada hundarna idag så jag kan ta nån fin bild på dom också. Sandra kommer hit imorgon och så ska jag fota hennes hundar med, för hon ville också ha förstoringar på dom.

Bakandet igår gick åt helvete rent ut sagt. Muffinsarna såg jätte färdiga ut, och när vi sen skulle provsmaka hade dom sjunkit ihop och var alldeles smetiga i mitten. Det som var klart var däremot supergott så det var verkligen trist att det gick åt helvete. Så nu ger jag upp och lägger min bakverkskarriär på hyllan!

Det är så äckligt väder också, det är ganska varmt men det är så fuktig och kvav luft hela tiden så det känns som man inte får nån luft.

Nu orkar jag inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback