Lördag..

Usch vilken jobbig morgon. Edvin vaknade kl 05.53. Han åt och sen låg han i sängen och lekte och jag halvsov.. Jag borde egentligen klivit upp med honom då, för nu blev det jätte konstigt med hans ordinarie mat och sov schema. Han somnade väl om strax efter 7 och vi sov till halv 9. Knappt att jag orkade öppna ögonen då heller. Tror det är tröttheten från förra nattens vak som kickat in. Det räcker som inte med 6 timmars sömn för att ta igen det man förlorat på en hel natt. Ska snart sätta Edvin i vagnen sen ska vi ut med vovvarna en liten sväng. Dom har nyss fått mat, och nu ska jag ge medicin till Ruffsan. Det blir nog en tidig kväll ikväll. Hoppas tiden går fort till Björn kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback