What to do today?

Köket behövs städas. Det har blivit ett katastrofområde sen jag bakade. Blev så deppad när det gick åt helvete så jag orkade inte städa bort allt då. Idag kommer Sandra hit, vi ska fota hundarna. Hade behövt gå på stan och köpa ett blått band till dopklänningen, och lite servetter, och kika efter ett par byxor till mig. Men jag vet inte om jag orkar börja åka på stan. Är lite sugen på att göra lasagne idag, så kanske det blir det. Vi hade behövt åka på röda korset och lämna alla säckar med barnkläder. Edvin har ju fått flera säckar kläder av mina kusiner, och jag har gått igenom och tagit det jag vill ha, och resten skulle jag slänga, men jag tycker det är bättre att lämna till röda korset.  Edvin sitter och speglar sig i ugnen. Nu ska jag nog passa på att gå och lägga mig en stund till.


Kommentarer
Postat av: Kristina

oh kan han ha den mössan nu :D

perfekt ju!!!

2009-08-03 @ 14:03:41
Postat av: Cillan

Nja.. den är ju aningens stor ännu så den åker ner för ögonen, men det är inte långt borta.. :)

2009-08-03 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback