Eftermiddag

Fick sms från elgiganten, min mobil är tillbaka från reparation. Har aldrig varit så missnöjd med en mobil som jag varit med den. Helt värdelös, har inte ens haft den i 6 månader och redan var det hur mycket fel på den som helst. Jag hoppas verkligen att dom fixat den. Har använt min gamla mobil i nån vecka nu, och trots att den bara har 3,2mpix kamera så är den MYCKET bättre än den nya mobilens 5mpix kamera. Det är ju inte som den var billig heller, kostade ju ändå 4500kr.

Har tänk sy gardinerna till köket idag, var så motiverad i morse, det har nu försvnnit men jag borde göra det ändå, måste ändå ta fram maskinen för jag måste sy kardborrebandet på Ruffsans reflexväst. Dom där reflexvästarna var nog det bästa köpet vi gjort till hundarna förra året. Från volvo för 39kr/st. Jätte fina är dom och hundarna syns jätte tydligt när dom har på dom, vilket är extra bra för Clinton eftersom han inte syns alls i snön, speciellt inte om det är lite dimma eller gryning/skymning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback