En släng av vinterkräksjukan..

I morse blev jag väckt kl 5 av Ruffsan som hade ont i magen, sen dess har jag sprungit ut med henne varannan timma. Precis när jag kom in med henne första gången började Clinton spy. Så det var bara att börja torka spya, och varva det med att gå ut med Ruffsan som hade världens diarré. Bättre dagar har man haft. Clinton verkar må bättre nu iallafall. Nu längtar jag bara till husse kommer hem så jag får lite avlösning. Jag som hade mycket saker att göra idag, har försökt få lite sömn mellan varven här men jag är helt slut ändå. Nu sover båda hundarna så jag tänkte passa på att rensa min garderob.

Spännande liv man har!

Jag behöver storstäda hela huset också, någon frivillig vänlig själ som vill hjälpa till?
Får gå till moster och beklaga mig lite, hennes favorit sysselsättning är att städa och hon kommer säkert erbjuda sig.
Det är ju inte direkt stökigt, men det behöver dammtorkas och skuras och sånna tråkiga saker. Visst skulle jag kunna få Björn att hjälpa till men han har inte riktigt samma syn på städning som jag och tycker att det som inte syns finns inte. När han städar samlar han ihop så mycket saker som han kan och trycker in det i nåt skåp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan hjälpa till med städningen på måndag eller tisdag, mamma jobbar ändå då.

2009-01-21 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback