Godmorgon

Vilken jobbig natt det har varit! Har vaknat två tusen gånger, har dessutom ont i min tand, hoppas det går över snart. Tror det beror på att jag biter ihop tänderna så hårt när jag väl somnar. Har haft så jävla ont i höfterna sen jag var ute och plogade igår.

Hundarna mår bättre, men Gangster har också blivit sjuk. Har rensat bort en säck med kläder från min garderob så nu kan jag vika in tvätt igen.

Igår var vi på coop och handlade lite nödvändigheter som tvättlappar och lite sånt. Ska försöka få klart det som jag behöver ha i skötbordet den här veckan. Jag har ju hela tiden gått in med inställningen att bebisen inte kommer innan 14 februari, vilket är troligast, men jag insåg igår att det kan faktiskt hända att den kommer tidigare, och vad gör jag då? Jag måste försöka få klart det viktigaste inom en snar framtid. Men jag är väldigt bra på att skjuta upp saker. Nu är det bara lite drygt 3 veckor kvar till den 14:e.

Igår fick jag en trevlig överraskning med posten; lönebesked från LKAB. Fick bonus för mina 4 månader jag jobbade där och det var faktiskt några tusen mer än vad jag trott. Det är välbehövligt eftersom jag inte får mycket från akassan varje månad.

Ska nog gå ut med hundarna snart på morgonpromenaden så jag kan sova någon timma sen. Det är alltid skönare att gå ut tidigt på morgonen för då möter man ingen, så då kan jag ha lös hundarna hela tiden. Och det är bra nu när jag inte kan gå speciellt långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback