Hundtjänstgöring

Då har jag bara en dag kvar på min hundtjänstgöring. I morse gick vi ut strax före 9 så vi inte skulle möta någon, det gick bra. Hundarna var duktiga och vet att det inte blir en lång promenad utan att dom ska passa på att göra sina behov och springa av sig lite, sen har jag och Clinton sovit till 14, hade kunnat sova flera timmar till känner jag i kroppen, men jag steg upp och gick ut så hundarna fick kissa. Sen städade jag i ordning lite i köket och dammsög nedervåningen, det tog inte många minuter ändå har jag dragit mig för den där dammsugningen i flera dagar.

Björn kommer hem om en timma, då får han gå en lite bättre promenad med hundarna, Clinton sitter ute och väntar på honom. Det är jätte skönt väder så jag önskar jag kunde vara ute med dom. Men nu är det som det är, jag försöker intala mig själv att det bara är två veckor kvar nu, men jag har på känn att det blir längre än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback