Ingen fara

Veterinären sa att Ruffsan hade en såkallad lipom, alltså en fettknöl som satt under huden. Vet inte hur mycket man kan lita på det, och hon verkade inte tycka att man behöver göra nån biopsi på den heller. Vi får hålla koll på den helt enkelt. Vi fick den bättre av veterinärerna, och det var ju skönt det. Hon sa att det inte är någon idé att operera bort heller eftersom den sitter på ett sånt ställe att det skulle bli så stort snitt. Och Ruffsan verkar ju inte så himla brydd, så det får vara så länge. Nu måste jag gå och sova för jag har knappt sovit alls i natt. Har legat och oroat mig halva natten, och första halvan kunde jag inte sova för min lilla bebis i magen höll på med nån slags discodans/kickboxing i flera timmar.

Idag kanske våran kamera kommer!!

Kommentarer
Postat av: Gudösse

Vad skönt att det inte var nått värre!

Ni fr ha stenkolla på henne hädanefter :)

kram

2009-01-08 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback