Körslaget

Har gjort pizza och fruktsallad idag, smaskens! Sitter och väntar på att körslaget ska börja, men egentligen hade jag behövt sova. Det blir nog en tidig kväll ikväll.

Ska till tandis på måndag och laga ett hål, fy fan! Det är det värsta som finns. Kanske för att jag aldrig tar bedövning när jag ska laga hål. Tycker jag får skylla mig själv för det är ju mitt fel att jag fått hål i tanden, så då kan jag ligga där och lida. Tycker det är så äckligt att vara bedövad också. Brukade fråga om det var ett stort hål förut för att besluta om det var värt bedövning eller inte. Men man blev ju grundlurad av dom där tandläkarna. Ena gången sa tandläkaren att det var ett djupt stort hål, så då tog jag bedövning. 5 minuter senare var hålet lagat. Gången efter så var det ett ganska litet hål, så jag tog ingen bedövning och då fick jag minsann ligga där i 40 minuter och lida. Tur att man inte har hål så ofta.

Tycker det börjar bli hög tid för den här bebisen att komma nu, är nåt så fruktansvärt less på att vara gravid och bara sitta inne och vänta på att tiden ska gå hela dagarna. De två senaste dagarna har jag varit så sjukt trött också, det är inte heller roligt, jag har massor av saker jag vill få gjort men som det är nu så sover jag, och när jag inte sover så vilar jag. Vill kunna vara ute och promenera med mina vovvar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback